Kako je KFC (Kentucky Fried Chicken) postal ikona hitre prehrane

KFC, znan tudi kot Kentucky Fried Chicken, je priljubljena veriga hitre prehrane, ki je specializirana za ocvrtega piščanca.
Podjetje je leta 1952 ustanovil polkovnik Harland Sanders v North Corbinu v Kentuckyju.
Polkovnik Sanders, upokojeni poslovnež, je v tridesetih letih prejšnjega stoletja začel prodajati svoj značilni recept za ocvrtega piščanca.
Svojega piščanca je kuhal v loncu na pritisk, kar mu je pomagalo zapreti okus in ohraniti meso mehko. Skrivni recept je sestavljen iz 11 zelišč in začimb, ki jih zmešajo skupaj, da ustvarijo edinstven okus.
Čeprav je recept “strogo zaupen”, nekatere znane sestavine vključujejo sol, poper, papriko in česen v prahu.
Ta recept je postal zaščitni znak blagovne znamke KFC in ga obožujejo stranke po vsem svetu.
Danes ima KFC več kot 24.000 restavracij v več kot 145 državah in je še naprej priljubljena veriga hitre prehrane.
Uspeh podjetja KFC lahko pripišete okusni hrani, dostopnim cenam in inovativnim marketinškim akcijam.
(Foto: Getty Images)