Ste vedeli, da je bil ananas v 18. stoletju simbol bogastva in prestiža?

V 18. stoletju je ananas veljali za simbol blaginje in bogastva.
Ti eksotični sadeži so bili neverjetno dragi in so bili pogosto na voljo le najbogatejšim posameznikom.
Ananas je bil prvič uveden v Evropo v 1490-ih, potem ko ga je Krištof Kolumb odkril na svojih potovanjih po Karibih. Vendar pa je ananas šele v 18. stoletju postal simbol statusa in razkošja.
Zaradi težav pri transportu ananasov iz domačega tropskega podnebja so bili v Evropi zelo redki. Posledično so bili zelo zaželeni in pogosto rezervirani za licenčnine in višje sloje družbe.
Pravzaprav so bili ananasi tako dragi, da so jih ljudje pogosto dajali v najem za posebne priložnosti, kot so bile poroke in zabave. Ta trend se je nadaljeval tudi v 19. stoletju, dokler tehnološki napredek ni naredil lažjega in cenovno dostopnejšega uvoza ananasa.
Danes je ananas na široko dostopen in ga je mogoče najti v skoraj vseh trgovinah z živili po vsem svetu.
Seveda pa njihova zapuščina kot simbol blaginje in razkošja živi naprej.
(Foto: Getty Images)