Od skromnih začetkov do globalne prevlade – zgodba o Heinekenu

Heineken je priljubljena blagovna znamka piva, ki jo zelo radi uživajo ljubitelji piva po vsem svetu že več kot 150 let.
Blagovno znamko je leta 1864 v Amsterdamu prvič ustanovil Gerard Adriaan Heineken, ki je kupil pivovarno De Hooiberg.
Heinekenova ambicija je bila ustvariti pivo vrhunske kakovosti in okusa, kar ga je pripeljalo do razvoja novega recepta in postopka varjenja, ki ni bil podoben nobenemu drugemu.
Pivovarna je hitro postala priljubljena v Amsterdamu, do leta 1886 pa so pivo Heineken izvažali v druge dele Evrope.
V začetku 20. stoletja se je Heineken še razširil in ustanovil nove pivovarne v državah, kot so Indonezija, Surinam in Združene države.
Danes je Heineken ena največjih blagovnih znamk piva na svetu, ki deluje v več kot 190 državah. V preteklih letih je Heineken ostal zavezan varjenju piva najvišje kakovosti z uporabo le najboljših sestavin in inovativnih tehnik varjenja.
Blagovna znamka je bila prepoznavna tudi po svoji predanosti trajnosti, vlaganju v pobude, kot so varčevanje z vodo, obnovljivi viri energije in odgovorno pridobivanje surovin.
Njegova predanost kakovosti in trajnosti mu je zares pomagala, da je postal ena najbolj prepoznavnih in cenjenih blagovnih znamk piva na svetu.
(Foto: Pexels)